30. dec. 2016

Pretty Woman (inkl. fraklip og re-union)

Cinde-fucking-rella filmen over dem alle. En sand klassiker. Jeg håber aldrig der er nogen der finder på at genindspille den ligesom fx Footloose. Eller ... det må vi tage til den tid, hvis det er.

2. juledag besluttede jeg mig for at blive i sengen et par timer eller 4 længere end sædvanligt. Og tiden blev brugt godt i selskab med Julia og Richard nå ja og jeg sov måske også list.








Jeg er sikker på at vi alle har hver vores yndlingsscener og mange af dem. 


Auch den eller faktisk DEM med tøjekspedienten:






Og her hvor med Mr. Lewis er blevet lidt klogere:





Og den med den lille sorte:




Og så er jeg faldet over disse få fraklip:






Her lidt god stemning fra en "25 års re-union" for enkelte på filmholdet:




Okay jeg må indrømme at jeg virkelig endnu ikke er træt af denne film. Så mange skønne scener og citater. Har ikke fået et klip med af Hotelchefen Barney Thompson. Han er ellers en skøn bi-karakter. 

Dine favoritter: Scener? Karakterer? Citater? Minder? Kom med dem!



----------

12 kommentarer:

  1. Åh, den er LOVELY! Elsker den! Mine yndlingsscener er dels den hvor Richard G. ikke kan finde ud af de manuelle gear, og der hvor han trasker rundt på en plæne i bare tæer midt i arbejdstiden. Og så den scene hvor han redder Julia efter at hun har fået en ordentlig én på skrinet af kompanonen.... Åh ja, den er god!... ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den med de bare tæer og opsmøg på de pressefoldede :-)

      Slet
  2. Årh, den var da bare så go' den film!
    ELsker den scene, hvor hun på en restaurant kommer til at smide med et eller andet mad, så det lander langt pokker i vold.
    Og i operaen (er det vist), hvor hun lige verbalt falder igennem med et brag, og han 'oversætter' det til The Pirates from Penzance :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de der vinbjergsnegle ... "slippery little suckers" og tjeneren der griber den " it happens all the time". Den er også god. Der er så mange gode scener i den film.

      Slet
  3. Det er en rigtig fin film - som jeg virkelig holder af! Kan ikke sige hvilken scene jeg holder mest af - for der er så mange...

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret, S. Der er så mange. Bare en god film i det hele taget.

      Slet
  4. Jeg kan ikke lide den film. Det har jeg aldrig kunne. Spørg mig om Dirty Dancing i stedet. Hahahaha. Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vi kan jo ikke alle blive ramt af det samme hver gang. Men alligevel lidt specielt at du ikke kan lide filmen Pretty Woman, Birgitte :-D Den er næsten et bullet-proof valg i enhver forsamling.

      Slet
  5. Det er en dejlig film:o) Godt nytår til dig og dine:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det nemlig, Mette. Rigtig godt nytår og til dig og dine også! :)

      Slet
  6. Kære KS, tak for det tilbageblik på en god film og tak for et godt 2016. Selv om jeg er lidt fraværende for øjeblikket her på den anden side af jorden (hvor både computer og internet er en bristvare) lover jeg at komme stærkt tilbage i 2017. Jeg nyder at følge dig og at du følger mig - dine kommentarer er med til at også gøre min blog mere levende. Kh Malin

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, Malin. Sikke en dejlig kommentar ❤️ uh ja, du kan tro jeg følger med i jeres rejse til der hvor både computer og internet er en bristvare. Fortsat nydelse og rigtig godt nytår til dig og dine.

      Slet