5. dec. 2016

en kanin flytter ind ...

For at undgå gentagelse af sidste vinters paniske natteroderi i snevejr, har vi allerede nu fået flyttet kaninen i vinterhi i skuret fuldisoleret og frostfrit naturligvis.

Dette er faktisk et rigtig kedeligt indlæg ift. forrige kanin-flytte-historie - så det kan anbefales at læse dét indlæg i stedet.


Kaninen virker tilfreds - og kommer mig løbende i møde så meget det nu kan lade sig gøre på 2 kvadratmeter hver gang jeg kommer ud i skuret. Og det gør jeg faktisk ret tit. Mester har nemlig lavet vaske-skur derude til mig. Med plads til hele menageriet - og derfor bruger jeg nu en del tid derude. Gad vide om han egentlig havde en bagtanke med det?

Hmmm ... nå men i hvert fald lader det til at, kaninen er tilfreds med mine hyppige besøg. Og så får vi hver gang en lille snak og nus bag øret. Jow jow - det er win-win for alle parter.


Med hastigt bygget hule.

Vinter-hyggekrogen

Det tomme sommerpalads



----------

8 kommentarer:

  1. Uhhh, kan godt huske det indlæg! :-D
    Godt, I tog det i opløbet i år!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kan ikke blive ved med det dersens snedans i frostvejr - og kun iført nattøj. Vi bliver jo ikke yngre ;)

      Slet
  2. Tillykke med nyt vaskehus og kaninlogi :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
  3. Skønt vinter hus til kaninen, og selskabet værdsætter den helt sikkert

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg værdsætter det ligeså ;)

      Slet
  4. Indbygget nuserhygge når der skal vaskes er da win-win :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er helt perfekt, Lene. Super hyggeligt med lidt selskab derude.

      Slet