30. nov. 2016

effektiv udrensningskur

I den forgangne uge har jeg været igennem en større udrensningskur. Hele min krop er renset for vitaminer, mineraler og gode bakterier. Intet er der tilbage!




Og 2½ kg har jeg tabt ...

Men nu ... er jeg endelig begyndt at kunne holde mad i mig igen. Nuj hvor har det været u.l.i.d.e.l.i.g.t. 

Hver eneste bid og slurk jeg har forsøgt at indtage, har været i pindsvinebaby-mini-bidder. Altså som jeg forestiller mig at baby-pindsvin skal have deres bidder i lilleput-størrelse. Og alligevel kom det meste op igen.

Jeg sværger at jeg sad og græd ned i pizzaen forleden aften.
Vi får så sjældent pizza nede fra pusheren og de er bare så gode. Men jeg kunne ikke spise det. Kunne ikke. Kunne ikke spise noget som helst. Og jeg ville så gerne. Var sulten. Konstant.

Mandag kunne jeg end ikke stå ud af sengen. Var helt omtåget. Træt på alle tænkelige måder og ikke mindst kvalm på alle tænkelige måder fristes jeg til at skrive.

Tirsdag kæmpede jeg mig afsted. Men måtte gå tidligt hjem, for at kunne være frisk til at kunne komme på arbejde igen onsdag.

Den lader vi lige stå et øjeblik ...

Helt ærligt så er det fint med mig at bukserne sidder knapt så stramt. Men hold nu op hvor ser jeg alligevel mere charmerende ud med lidt farve i kinderne og åbne øjne. 

Aldrig mere skal jeg på sådan en udrensningskur. Nu skal jeg bare finde ud af hvad det var for en kur - og hvordan den kom min vej. Kender du den?


----------

8 kommentarer:

  1. Åh, Gud, det lyder da ganske forfærdeligt!! Tro mig, jeg havde virkelig grædt ned i den pizza! God bedring, søde!....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Maude. Jeg har det meget bedre nu :)

      Slet
  2. Åh altså, håber du er frisk igen. Heldigvis har vi været forskånet i laaang tid for den slags kur. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg satser på, for jeres skyld, at I slet ikke render inde i sådanne kure nogensinde.

      Slet
  3. Stakkels dig, god bedring. den kur og den anden med hoste, snotnæse, muskelømhed og kuldskærhed samt hede kinder har en del af mine kolleger været på. Jeg satser på at jeg går fri.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig går du fri, Lene. Jeg har jo fx allerede taget denne 'kur' på dine og alle andres vegne ;)

      Slet
  4. Så fandt jeg dig ❤ Glædelig december. Satser på du er helt frisk nu!
    KH Lisbet

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Lisbet. Jeg er helt frisk igen - og jeg spiser og spiser! :-)
      Glædelig december til dig også ❤

      Slet