16. okt. 2016

hæklet bomuldstørklæde - blå nuancer

Ja det er ikke meget jeg får luftet af mine 'kreativitioner' på bloggen mere. Men nu er det skoleferie - og så er det tid ... eller noget.

Dette tørklæde startede jeg op i absolut garn-kedsomhed på sommerferien. Jeg var meget opsat på at hækle klude - det nye sort nej ikke sorte, men efter 4-5 stykker kedede det mig grusomt.


Og så sad jeg jo der på en sommerblakon - og så begyndte tørklædet at tage form, nærmest helt af sig selv.


Det blev færdig for 1-2 måneder siden - og pryder nu en venindes hals. Eller det vil sige ... håber jeg, for jeg sendte det til hende med posten uden at ane om hun kan lide blå, kan lide hjemmegjort, om hun går med halstørklæde eller om det er hende helt ligegyldigt. Heldigvis bor hun så langt væk, at jeg ikke opdager det hvis ikke hun bruger det.


Knapt 2 meter langt og det bredeste stykke ca. 50 cm, hæklet i bomuldsgarnrester:











Ingen kommentarer:

Send en kommentar