15. jun. 2016

MOMU

Og nu til noget helt andet ...

Fik pludselig trang til at besøge Moesgaard Museum, endda uden at vide at de havde bygget nyt. Skulle måske have fanget det, da jeg læste Midterfruens indlæg om samme, men nej ...


MOMU er nu den hippe måde at sige Moesgaard Museum. Det har jeg så også lært.


Men da jeg var på hjemmesiden for at tjekke åbningstider, priser osv., blev jeg virkelig grebet af den arkitektur de har fået banket ind i landskabet.



Er egentlig ikke specielt imponeret over ret meget moderne arkitektur. Kan faktisk godt lide historiske krummelurer osv. Men det her, er jeg imponeret over - og blev helt glad. 

Faktisk var vi slet ikke inde og se udstillingen *host-host* noget med nogen der lever på et budget. Men bare det at gå rundt udenfor, om og ovenpå bygningen var en stor oplevelse i sig selv.









Nåja. Vi var lige et smut indenfor. Skulle bla. lige låne toiletterne. Og så fandt vi både madpakkerum, café, tingel-tangel-shop, elevator og låne-kørestole. Jo jo.

Toiletterne var pæne - og rummet fra kælder til kvist, var flot.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar