4. apr. 2016

3 tips til en fantastisk weekend

Der er simpelthen ikke de store grænser for, hvad weekenden har budt mig på. 

-----


Startede fredag formiddag da Yngstebarnet som var hjemme fra skole af en god grund fortalte mig lidt betuttet at toilettet var stoppet. Og så er det jo enormt ærgerligt at der ikke lige var en Mester i nærheden.


Overvejede at ringe efter ham. Mester altså. Og han var sikkert også kommet hjem hvis jeg havde ringet. Men jeg besluttede at tage sagen i egen hånd sådan helt bogstaveligt. Aldrig har jeg tidligere haft hele armen nede i wc-kummen mens mårfar ringer naturligvis og aldrig har jeg skrubbet højre arm så mange gange på 12 timer.


-----


I løbet af lørdagen udviklede jeg tilsyneladende PMS eller sådan noget. Var træt efter at have været oppe fredag aften helt til ved 23-tiden ja ja jeg ved det og så var der bare for mange ting jeg skulle huske at gøre og huske at minde andre om at gøre osv. Undskyldninger er der nok af.


Så jeg vrissede lidt. Eller ... jeg vrissede vist meget. Af alle. Og kom muligvis også til at brøle en enkelt gang - indtil Mester brølede så højt tilbage at mit pandehår røg om i nakken. Ja det kan han godt. Og ja det var vist fortjent. Men alligevel ikke fedt.


-----


Søndag glemte jeg alt om min periodiske fortsat PMS eller hvad? sukker-følsomhed og gik ombord i æbleskiver men de var billige! med sukker og jordbærmarmelade, hvilket resulterede i hamrende hovedpine, mavesmerter og kvalme. Flot gået!


-----


Så her er mine 3 tips til en fantastisk weekend: 

Du skal blot UNDGÅ følgende 3 punkter. Eller ... så er der i hvert fald chance for at den bliver bedre ...
  1. stik hele armen ned i lokummet
  2. brøl og bliv brølt af
  3. giv dig selv sukkerchok

Hvis I ikke tror mig, så prøv selv på fredag. Den virker ... testet på egen person ;-) 
Det blir en god uge - kan I mærke det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar