12. feb. 2016

vildt smart trick dér

Skulle ringe til øjenlægen. Fik fat i en telefonsvarer som naturligvis meddelte mig at jeg kunne "ringe næste morgen". Ringede igen næste morgen og fik en telefonsvarer der fortalte mig at "der er op til 1 års ventetid for alt andet end akutte aftaler" ... bum bum bum.

Nå. Tastede alligevel cpr og afventede at det blev min tur i telefonkøen. Fik søde dame i røret, som sagde at jeg kan få tid start maj længe førend ventet efter telefonsvarerens advarsel. Derudover konstaterede hun at "det er vist også på tide - det er jo 6 år siden sidst" med lige netop dén undersøgelse. Nåmn. Okay. Ses til maj - eller noget.

Vildt smart at advare med 1 års ventetid og så kun få 2-3 måneder. Så var jeg jo henrykt for at jeg "kun" skal vente til maj. Yay!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar