27. nov. 2015

er jeg den eneste?

Er jeg den eneste der
  • ikke får læst en masse skønlitteratur for tiden? de sidste mange år
  • får torsdage galt i halsen? tak til Monster Mor for at jeg allerede kender svart på dette spm
  • aldrig får det der dag-creme tværet i hovedet? mere end 1-2 gange om ugen måneden


Er der også andre der
  • har det stramt med forældremøder?
  • kan komme til at glemme at tage skoene af?
  • får panderynker af julemuzak über alles?
  • har et secret chrush på Anders Agger?
  • kan finde på at give sine børn rugbrødsmadder til aftensmad? flere dage i træk


I andre må da også

  • ligge vågne om natten med tankemylder?! bare en gang imellem
  • være bare en lille smule ked af at skulle til tandlægen?!
  • synes at regnvejr og kulde er topmålet af dårligt vejr?!
  • blive lidt træt når Vild med Svans disker op igen igen?! det er kun Jens Verner der kan få mig til at gå på Tuben for at tjekke det ud en gang imellem
  • gro broccoli i ørerne af alle de tv-reklamer?! kom til at se ikke-DR hos nogen og blev helt helt overvældet


Jeg er faktisk også
  • imponeret over hvor mange gange jeg kan se britiske krimer om natten igen og igen og igen begynder det at blive pinligt ved 10. omgang af die ganze serier?
  • lidt glad når jeg endelig har haft en lang og god og effektiv arbejdsdag og der sker åbenbart sjældent siden jeg nævner dette?! Hmmmm ...
  • ved at være træt af julepynt for i år

Og så er det her alt det positive skal remses op
  • Bevares! Der er der da masser af. Men det gider jeg ikke have fokus på i dag lige nu. Det er jo ikke sjovt fredag morgen hvor der stadig er en hel arbejdsdag tilbage i ugen.
  • Ptthh ... ! ;-)



----------

Ingen kommentarer:

Send en kommentar