7. sep. 2015

SATC revival

Og hvad har jeg så lavet i sommerferien? Jeg har blandt andet fundet min 'SATC Shoebox' frem og så havde jeg ellers en fest - igen. 
Da jeg vi har levet med stueantenne i rigtig mange år, har jeg aldrig set SATC på tv - men til gengæld slugt serien på dvd i løbet af 4-5 uger for efterhånden mange år siden. Det er en intens oplevelse og kan anbefales ...





Egentligt er jeg ikke sådan en rigtig tøse-tøs. Går ikke op i hår, make-up, sko okay måske lidt og så videre. Men elsker disse tøser ...


Test: hvem er du fra 'Sex and the City'?

Arj arj arj. Her på 'Vi Unges' hjemmeside findes stadig en test om SATC. Den er måske noget farvet af målgruppen - og tjek lige ud hvad du ellers kan teste på den side. Og det vidste jeg slet ikke ... !

Jeg siger ikke hvem jeg testede mig frem til ;o) men gæt min ringetone ;o)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar