18. aug. 2015

Argh, det driver mig til vanvid!

Opdagede i går, at jeg har lagt en aftale i min arbejdskalender til den 2. september om eftermiddagen. I overskriften står der "møde HISEN" og i beskrivelsen står der bare "ude". Men jeg kan virkelig virkelig virkelig ikke komme i tanke om, hvad det er jeg skal.

Det er helt sikkert noget privat. *host host* Og HISEN dækker uden tvivl, over en eller anden kode/forkortelse, som jeg må have været overbevist om at jeg til en hver tid vil forstå. Men jeg forstår den ikke!


Jeg har lagt aftalen ind den 11. aug. Så det er ikke mega lang tid siden. Men hvad pokker er det jeg skal? Der ligger ikke en tilsvarende aftale i min fon-kalender. Intet. Og jeg hader bare, hvis ikke jeg kan overholde en aftale. Hader det! Men hvordan skal jeg møde op eller evt. melde afbud, når jeg ikke husker hvem, hvad og hvor?! Jeg er på den. Hjælp!


Min kollega foreslår at det står for Hjem I Seng Eller Nitte.

Men det er jeg ikke helt sikker på kan være rigtigt.
Eller Hjælp Ikke Super Energiske Nollerikker


Nogle bud?






Ingen kommentarer:

Send en kommentar