17. jun. 2015

Hundraåringen af Jonas Jonasson

Andre der har læst eller set Den hundredårige der kravlede ud af vinduet og blev væk? Jeg læste den for længe siden. Meget længe siden. Men nu fik Mester også taget sig tid til at klukke sig hele vejen igennem bogen.



Den er sjow. Og fuldstændig fantastisk. Men det ved du jo nok godt - for du har sikkert læst den eller set den.

Nåmn. Da Mester ligesom havde klukket sig gennem sidste side også, skulle vi ikke vente længe med at se filmatiseringen. Og hold op vi grinte. Den er bare så god. Geniale skuespillere. "Det blir som det blir" Og husk "du skal ikke tænke, du skal bare gøre det".










----------
Nu glæder jeg mig dobbelt til at komme i gang med at læse 'Analfabeten der kunne regne' af samme forfatter. Den står i reolen. Jeg skal blot rejse mig og hente den ...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar