22. apr. 2015

The Grand Budapest Hotel

Filmen er fra 2014. Havde ikke opdaget den, hørt om den, læst om den eller noget der ligner. Men sådan er jeg jo også bare så uoplyst.


Faldt over den endnu en vågen nat for nyligt. Anede ikke hvad jeg gik ind til, men sikke en finurlig, skøn og morsom oplevelse.

Farveuniverset er ganske forrygende, udover den allestedsnærværende lyserøde nuance, så er der til tider næsten mangel af farver lidt som når toneren i printeren er ved at løbe tør. 


Musikken passer fantastisk til de enkelt scener, beroligende og virkelig behageligt. Kan nærmest også dufte og smage filmen. Anbefalelsesværdig!


Tjek også lige en officiel anbefaling her. Så kan jeg have min ryg fri, hvis du vælger at se den og faktisk hader den. Don't look at me, jeg har ikke gjort noget.







 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar