20. mar. 2015

ting

ting jeg har tænkt meget over i denne uge:
  • om det mon hedder tandlægebesøg når Hunden skal til dyrlæge i dag og have tjekket tænder?
  • god kammerat som har begyndende stress og det er virkelig alvorligt øv
  • om det snart er købe-sandal-tid for hvert år er de udsolgt inden vi kommer afsted


ting jeg IKKE har tænkt så meget over i denne uge:
  • mit morgenhår og poseøjne arh men det var alligevel en umulig opgave
  • administrative arbejdsopgaver som ellers skal afleveres i dag *suk*
  • støvsugeren selvom nullermændene seriøst råwer efter den
  • om det er muligt at drukne sig selv i Pepsi Max


ting jeg SLET IKKE har tænkt over i denne uge:
  • mit uhæmmede kalorieindtag og det kan jeg måske mærke lidt på bukselinningen ...
  • regnvejr men det har da heller ikke rigtig regnet, har det?
  • hvor urimeligt det er at en del af den nærmeste familie er flyttet til Malaga i 2 måneder. Bare fordi ... ja de er pensionister og golfspillere - og hvaså?
  • hvilket forbrug der egentligt skal til førend min yndlings-online-shop for 1 år siden tilsendte mig et Platinum-kundekort med tilhørende gode VIP tilbud og de har ikke inddraget det endnu ;)
  • mavebøjninger


ting jeg vil tænke over i næste uge:
  • vi har ferie fredag! vi har fri! eller børnene og jeg har i hvert fald
  • hvorfor har stort set alle fødselsdag i marts?
  • mavebøjninger tænke altså
  • hvor mange påskeæg det er muligt at konsumere på 10 dage
  • hvornår jeg mon kan komme til Norditalien og nyde det varme forår sammen med min barndomsveninde altså hun bor der - fast, og sender pt. de ledeste billeder af udsprungne blomster, firben der solbader og kaffe på terrassen
  • hvor godt det bliver at sove længe flere dage i træk


ting jeg aldrig nogensinde vil tænke over:
  • om det er ressourcespild/barnligt at køre 'skorpen' af leverpostejen, inden jeg sådan rigtig begynder at tage af den men hey, vi graver jo allesammen så ...
  • hvad mit umådeholdne forbrug af Pepsi Max koster ugentligt/månedligt/årligt
  • om forårsforkølelse hænger sammen med bare tæer i marts
  • hvorfor min veninde konsekvent sender mig feriepostkort med tossede aber på
  • pandekager! hvem tænker over det - jeg spiser dem da bare


----------

Ingen kommentarer:

Send en kommentar