8. jan. 2015

skal vi nu tale om vasketøj igen?

Og ja det skal vi. I hvert fald her på bloggen hvor jeg tidligere har luftet min glæde ved at ordne vasketøj. Og faste læsere vil her vide at der ingen ironi ligger i dén bemærkning.

For det er da en anelse komisk ... eller sikkert anderledes end for de fleste andre, at jeg allerede på vejen hjem fra juleferien begyndte at glæde mig til at få ordnet alt vasketøjet. Virkelig. Det er vist lidt af en særhed. Specielt nu da tørretumbleren er stået af og jeg derfor også skal bøvle med manglende tørreplads, ophængning og nedtagning.


Faktum er at jeg glædede mig. Og da også fik opfyldt min kvote med 7 maskiner inkl. sengetøj og håndklæder som naturligvis skulle skiftes da kurven var mest fyldt. Men det tog 3 dage pga. tørretiden. Mester har allerede været ude for at kigge på tumbler. Måske han mener at det tager for meget af min tid? Eller blot fylder for meget i hytten?


Nuvel. Det er som det er. For nu. Og jeg kan lide det. Jeg bryder mig dog ikke om stivheden i vasketøjet som følger af den manglende tumbler ...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar