7. nov. 2014

at trække stikket!

I denne uge trak jeg stikket - een dag! 

Jeg har længe været træt med træt på og haft svært ved at holde mig vågen til at kunne overskue dagene og få enderne til at hænge sammen og til at finde ud af at sætte kommaer i denne sætning. Jeg trængte til at sove en hel dag. Bare sove. Noget med at jeg ikke som i aldrig er så god til at økonomisere min energi og derfor gladeligt kaster mig ud i det hele på en gang  og efter 1/2 år bliver jeg træt. Rigtig træt.





Så en ganske almindelig hverdag hvor jeg havde tjekket at det ikke ville give de store bølger i min arbejdskalender trak jeg stikket. 'Fakede' et heldagsmøde ude af huset, med min fantastiske chefs velsignelse da jeg ikke har feriedage tilbage slukkede arbejdsmobilen og satte den private på lydløs. 


Og Husbonden tog morgenfri fra arbejde så han kunne både aflevere og hente børnene og jeg slap helt for at stå op og være praktisk og alt det der. Ja jeg har nemlig også en fantastisk Husbond men det har I nok regne ud for længst.


Her er hvad jeg fik dagen til at gå med:

  • morgen-yoga sad på sofaen og spiste chips. same-same.
  • så de første 4 arj det var nu 7 afsnit af M*A*S*H
  • tænkte på ingenting som om det kan lade sig gøre, men så godt som
  • bladrede i et gratis-et-eller-andet-magasin
  • spillede Quiz Battle
  • lukkede Hunden ud og ind ad havedøren når han havde behov for det
  • gloede ud i luften

Og ved i hvad? Det var skønt! Überfantastisk ja det var så! Åh jeg under alle sådan en dag faktisk hellere et par uger - bare en gang imellem. Dyb vejrtrækning - og puuuuuuuuust ud!



- - - - - - - - - - - - - - -


Hvis du tænker at ovenstående er dødsygt og det ville da have været meget federe hvis jeg havde skrevet et brev til Obama eller noget. Så synes jeg du skal smutte over til hende her. For det har hun nemlig gjort. Skrevet et brev til Obama. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar