20. okt. 2014

hvorfor skal det være sådan?

hvorfor skal det være sådan at:
  • vi skal fravælge at modtage nyhedsbreve inden vi checker ud af kassen på onlineshops, for ikke at blive bombarderet med mails efterfølgende?
  • det altid er om mandagen vi sover over os? mobillen løb tør for strøm i løbet af natten
  • det altid er sådanne typer som-ikke-smider-en-seddel-i-postkassen der lige vælter vores hegn? i en brandert - med en bil - om natten
  • smil smitter? hvis nu jeg gerne vil have fornøjelsen af at være pigesur?
  • Peter Ingemann altid får lov at lave de sjove tv-programmer?
  • sildebensfletninger er mega udfordrende?
  • når jeg handler ind søndag morgen kl. 8 og tror at jeg er den eneste og derfor møder op med kasket ovenpå morgenhåret og trætte øjne, så render jeg ind i de første 2.097 mennesker iført sportstøj, sprudlende energi og lækkert hår?! så irriterende
  • både Mester og jeg er designet til familiehygge og 'dolce far niente'? i en sådan grad at sundhedsmyndighederne sender rykkere for at minde os om at rengøring også er en disciplin
  • maven bliver mæt af pandekager og andet mums, længe før øjnene?
  • filtret pigehår ikke børster sig selv?


-----------

Ingen kommentarer:

Send en kommentar