3. okt. 2014

alt det jeg vil få tid til hvis ...

... jeg stopper med at blogge:
  • klippe tånegle
  • læse nogle af alle mine million-mange bøger som står og samler støv i reolen
  • rydde op og holde langt bedre orden til glæde for den daglige mentale ro
  • spise morgenmad
  • nusse lidt i haven så den ikke altid ser så forsømt ud
  • meget mere hyggetid i sofaen
  • kvæste mand-fra-Skjern i QuizzBattle
  • læse andre onlinereklameannoncer hvis overhovedet nogen end dem på bloggen som altid handler om ældresagen, pension og slanke maver?!?
  • høre radio om morgenen
  • støvsuge bademåtter
  • vande de få planter i huset som har overlevet
  • følge med i Den Store Bagedyst
  • rede senge minimum en gang om ugen
  • barbere ben noget oftere
  • meditere
  • besvare sms og mails
  • reparere Husbondens halskæde som gik i stykker for 4 år siden
  • sortere mine post-it blokke
  • pille fnuller ud af navlen
  • spise meget mere chokolade
  • lave ingenting

jeg overvejer lidt endnu ....




ps. dette indlæg er som altid blot en skriftlig luftning af mine tanker. Det er ikke et hige-indlæg efter åh-sig-at du-elsker-min-blog-og-at-jeg-aldrig-må-stoppe. Og selvom jeg har valgt at liste nogle småting som jeg kan bruge tid på i stedet, så er det blot min sædvanlige måde at få lidt sjov ud af alvoren ... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar