30. sep. 2014

kære phoner fra [indsæt selv firmanavn]

Kære phoner fra [indsæt selv firmanavn]

Jeg ved godt at du blot får udleveret en liste med navne og numre, som du skal kontakte for at sælge et produkt eller tilbyde mersalg uzw. ... og at det er din jobbeskrivelse og er det du får penge for.


I dette job er du front-medarbejder og står derfor til afvisninger og klager som ikke er personligt rettet mod dig jo du gør - men som det vil være fint at du tager imod og bringer videre til de rette chefer/afdelinger/kolleger. Dette er faktisk også en del af din måske ubeskrevne jobbeskrivelse og det du får penge for jo det er. Da du er frontmedarbejder. Og det er okay det er jo ikke dig personligt husk det.


Og kære phoner. Når jeg med meget træt tone i stemmen beder dig om at slette min søns telefonnummer fra jeres database, er det fordi jeg synes det er direkte så-meget-ikke-i-orden at nogen i dit bagland har søgt efter et telefonnummer på adressen ikke mit navn, da jeg selv har udeladt nummer. 


Det sker ofte at du kontakter min hund, pizza-pusher eller som i dette tilfælde min 6-årige søn hvis nr. heller ikke står i mit navn for at sælge mig et abonnement eller tilbyde mig at betale til et velgørende formål hvilket jeg i øvrigt 'abonnerer' på og betaler auto via BS. Men vil I ikke godt lade være? Jeg synes ikke det er okay at i kontakter min tante, min fætter eller alle mulige andre med samme mellemnavn/adresse/skostørrelse bare fordi I ikke har et oplyst nummer på mig. Jeg synes det er uartigt. Lad nu være. 


Husk. Det er ikke personligt. Men vil du være sød at give min sukkende klage videre til dit bagland? Det vil jeg sætte stor pris på - tak. Og så venligst slet whatever telefonnummer du har ringet på fra listen. 


Tusinde tak. Og ha' en god dag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar