13. aug. 2014

jeg trænger så meget til ...

Ja!

Jeg trænger så meget til ... endnu en liste.

 So here goes.



Jeg trænger også til

  • en rigtig stor korkprop til at stoppe brokstrømmen med - både min og ikke mindst andres
  • sommerferie *fløjter-uskyldig-agtigt*
  • finde hvor jeg har glemt min husker
  • at kysse rigtig meget på børnene
  • at 5-kronestørrelses-vabel på hæl går væk. nu!

Og så kunne det bare være så fint med
  • en stor uartig gang soft-ice med-det-hele
  • langt mere voksentid ... men elsker også familietid - dilemma!
  • ... og mere kærestetid nu vi er ved det
  • at den ønskede xtra tid blev trukket fra arbejdstiden
  • mindre lår!

Stemmer desuden for
  • Astrid Lindgren som dansk statsminister
  • at alle fortjener en ekstra fridag om måneden ugen
  • at QuizBattle indføres som olympisk disciplin med dopingkontrol forståes
  • Pepsi Max direkte ind i blodårerne

Satser helt sikkert på
  • at få set endnu fleres Columbo-afsnit i nat
  • solskin! så havepoolen snart kan komme til sin ret - igen
  • et mirakel!

Nåmn. Jeg 'nøjes' også gerne med
  • trætte dage - sålænge vi alle er raske og har det godt for det er vi og det har vi
  • at vinde 50% af de QuizBattler jeg spiller mod ukendt mand fra Skjern

Og jeg sætter mega meget pris på
  • Crazy Pigeon Lady
  • Villads fra Valby kender i ham?
  • evnen til at skrive noter til mig selv når nu huskeren er blevet væk
  • smil
  • golf-armen du ved selv hvem du er
  • vores hverdagsliv men hållo-keft-man jeg kunne godt bruge endnu en sommerferie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar