16. jun. 2014

fra sofa til sengekant ...

Ja, det er nok en overskrift der kan få jer op af stolene, hva? 

Faktisk, så havde jeg slet ikke overvejet det pikante i det, da jeg kl. 05.06 udtænkte den. Men det er jo det der er. Fra sofa til sengekant altså ...


Dovenskaben længe leve!




Vores seng er høj og jeg har en stige hvor andre har natbord ... leger vi i hvert fald, for det lyder godt. Så ud af sofastoffet har jeg nu syet et par lommer til fjernebetjeningerne phonen. Rart at have lige ved hånden ;o)

I toppen af lommerne er der et laaaaangt stykke stof der går et pænt stykke ind under madrassen. Så den falder ingen steder. Det skal min vægt nok sørge for.

Syet efter idé i helt eget hovede. Og ja jeg har brugt 'lokkeren' igen. Fantastisk maskine.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar