28. maj 2014

nok ikke en god idé

Så var det jo lige at vi var sådan et sted skriver altså ikke hvilket for det kan jo være lige meget og vi ønsker begrænset konkurrence hvor børnene kunne vinde en grim t-shirt mod at tegne hvad de gerne vil være når de bliver store. Der var ingen adgang for voksne i den leg. Men ved heller ikke endnu hvad jeg vil være når jeg bliver stor ...


Børnene er fuldstændig afklarede:

Yngestebarnet vil jo så være politimand. Klart!
Men med det kvantum sand han slæber med hjem i lommerne 
fra SFOen hver dag, så tænker jeg at det ikke er den bedste idé. 
Har i set hvor mange lommer der i politiuniformen nu til dags?

Og Ældstebarnet vil være dyrepasser. 
Det er der ingen der er i tvivl om. 'Åh jeg elsker altså dyr' 
har kørt flere gange dagligt i et par år eller mere. 
Så ganske oplagt. Faktisk ville hun oprindeligt være dyrlæge, 
men kom i tanke om at det også kan involvere blod. 
Så dyrepasser it is!





Lige nu vil jeg bare gerne være sådan een der har Kristi Himmelfartsferie. Og det sker jo så ikke før om 10 7-8 timers tid.



Men så skal jeg bare nyde for vildt fra og med i eftermiddag og heeeeeelt til mandag morgen. Håber at i også vil nyde hvad end i har af planer for de næste 4 dage 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar