3. apr. 2014

sådan melder man sin søn til fodbold

Synes da lige at i skal have et uddrag af en mailkorrespondance mellem yngstemands fodboldtræner og jeg. Var jeg gal på den? Døm selv.

----------------------------------



Kære forældre,
Så er det ganske vist, udendørsfodbold for drengene starter næste uge.
Tilmelding er nu muligt på hjemmesiden under fodbold/ungdomshold - og husk det er spilleren som skal tilmeldes og ikke jer.
Vi glæder os helt vidt til at komme i gang.
De bedste forårs- og fodboldhilsner
Træneren

---------------------------------

Tak for mailen. Jeg kan simpelthen ikke finde andet end oldboys- og seniorhold på listen. Er det mig der er blevet blind på mine ældre dage?! (vil jeg ikke afvise). Er det evt. muligt at du kan sende mig et direkte link eller et skærmprint for hvordan jeg finder holdet. 
De bedste hilsner

--------------------------------

Du er vist gået ind under "senior hold" i stedet for "ungdomshold"
Med venlig hilsen
Træneren

--------------------------------

Tusinde tak for svaret. 
Det hjælper naturligvis også rigtig meget hvis jeg nu var inde på den rigtige idrætsforenings hjemmeside :o) hvor pinligt! (gik da frejdigt ind på XXX som så ikke har noget med vores idrætsforening at gøre). Nå men nu har jeg fundet den rigtige hjemmeside og hold - og han er tilmeldt.
Dbh. 
(ja, der må godt grines ...)

-------------------------------
Hej
Så har jeg grinet færdig :-)
Vældigt underholdende. 
Jeg glæder mig til, at se yngstemand til fodbold.
Med venlig hilsen
Træneren

-----------------------------------------


*dybt suk* håber virkelig at yngstebarnet sætter pris på mine anstrengelser ;o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar