6. feb. 2014

come on altså...



  1. Arj men nu må det der tidsnazisme lige tage en slapper med alt det der med at skulle være i skole til tiden, vente på bussen til tiden selvom den bestemt ikke altid kommer til tiden undtaget lige den ene gang hvor du selv er forsinket, høre radioavis til tiden, møde ved lægen/tandlægen til tiden for derefter at vente vente vente, give besked til tiden, pille næse til tiden arj okay...

    Synes faktisk det kunne være fair nok, hvis tiden bare en enkelt gang ville rette ind efter mig... altså bare een enkelt gang. Nej siger du?!?
  2. I øvrigt synes jeg... var der en læserbrevkasse der hed det engang? at det der vådt-i-gråt gerne må stoppe nu. Nogen burde fortælle DMI at det IKKE er det nye sort inden for vejrlig. Argh. Ved godt at jeg har sagt det før. Siger det gerne igen. Skift vejr. Anything. Kom nu...
  3. Åh men jeg er lidt træt af eller bare letter irriteret over at nogle blogs er gået hen og blevet ren reklamesøjle for egne kommercielle interesser nåja lidt penismisundelse er der måske i det men vil virkelig OGSÅ gerne have nogle af de personlige og ikke-kommercielle indlæg igen. Jeg SAVNER dem!

  4. Legegrupper i de små klasser er SÅ overvurderede men jeg stiller naturligvis op hver eneste gang og tvinger mine børn til ditto.


Det var bare det jeg ville sige. Hej hej.





Og nej. Jeg kører da ikke med bus. Jeg er bilist - altid! Men hvis jeg nu gjorde...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar