9. jan. 2014

tak til klasselæreren ♡

Lige inden jul, syede jeg dette penalhus eller make-up pung eller taske til dimser og dutter til Ældstebarnets klasselærer. Ikke fordi hun manglede et penalhus troede jeg, men fordi det var hvad jeg kunne finde ud af at sy.

Klasselæreren skulle have en gave, fordi hun har været helt ekstraordinær fantastisk i forbindelse med gipsben, kørestol og andre udfordinger. Altså ikke bare sød og imødekommende, men virkelig virkelig omsorgsfuld, handlekraftig og über schön. 

Det var så trygt at sende Ældstepigen i skole, og vide at der blev taget alle hensyn ift. toiletbesøg, frikvarterer, trapper und Alles. Klasselæreren tilbragte ALLE sine pauser i klasseværelset sammen med Ældstebarnet og en pige fra klassen på skift.


Nå men, nu da jeg er næsten færdig med at rose Danmarks bedste 2. klasselærer, så skal i se hvordan resultatet blev:




Hun fik gaven med hjem 2. sidste skoledag før jul. Egentlig var det ikke en julegave, men en takkegave i forbindelse med at gipsbenet skulle af og at vi var kommet igennem forløbet - sammen.

Og ved i hvad? Hun var også så sød at sige næste dag, at det var fint. Og hvordan jeg dog kunne vide at hun manglede et nyt penalhus, da der var elefantsnot på hendes gamle?! Jeg svarede ærligt, at det vidste jeg ikke, men det var det eneste jeg kunne finde ud af at sy med nogenlunde hæderlig resultat.


Og sådan blev det. Vi fik sagt tak.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar