13. jan. 2014

Arj men se lige et babytæppe...

Lige før jul, kom jeg i tanke om at Mesters søde ungdomsveninde var højgravid og ventede en lille pige. De har i forvejen to lækre drenge, så jeg tænkte at noget rigtig tøset og pink måtte være på sin plads. 

Og nu har jeg jo set hvordan flere af jer her i Blogville har syet de skønneste babytæpper monteret med fleece på den ene side. Men det ville jeg jo aldrig kunne få en bare nogenlunde pæn kant på, altså før Bernina flyttede ind ;o)

Så i gang med mig! Det største arbejde var at klippe og få strimlerne til at koordinere med hinanden og nej, ved godt i andre bruger firkanter, men jeg foretrækker strimler/baner jeg er nok bare lidt rebelsk!

Det tog jo ikke lang tid at overlocke sammen. Kanten på bagsiden af forsiden (?!?) den smukke søm altså, jeg er næsten rørt til tårer, blev efterfølgende syet pænt til den ene side på Pfaff, og det gav en flot finish.





Fleecen er et tæppe fra Ikea. Og størrelsen er lige nøjagtig så stor som tæppe og stofstykker passede sammen. Det vil sige pænt stort! Og jeg elsker det. Okay måske havde det været smart at stryge stofferne først, men træerne vokser jo ikke ind i himlen, vel?

Jeg elsker det! Og beskeden fra de nybagte forældre er, at de også er begejstrede! Yay! Mester kørte forbi en mørk aften i juledagene og var på kort spontan visit for at se lillepigen og aflevere gaven.

Resten af familien her, afventer at de nybagte forældre og storebrødre lige har fået lidt ro og vænnet sig til at have en pige i huset også ;o)


Hvad synes i? Okay, det spørgsmål er i virkeligheden en leflen for at få ros...


----------

Ingen kommentarer:

Send en kommentar