10. dec. 2013

Åh nej, nu igen...

jeg HADER virkelig den der følelse

  • bagefter, når jeg igen har hidset mig helt vildt op og glemt at holde temperamentet under kontrol i fuld offentlighed
  • jeg har når 'de andre' skuler til mig og hviske-tisker bag min ryg ja det gør de nok ikke, men jeg forestiller mig at de gør det
  • når jeg har det lige præcis sådan som beskrevet i de 2 ovenstående punkter
  • når jeg ikke bare kan stikke af fra hverdagen i de situationer og slippe for at forholde mig til det hele, førend jeg har lumret af et par uger under dynen men det går jo ikke, vel??! Eller...


Jeg hader faktisk også lidt at

  • skulle være åh-noget-så-fornuftig forælder dag ind og dag ud
  • jeg slet ikke magter ovenstående og at mine børn ofte siger "moar, du er pinlig" bare fordi jeg synger og danser hen ad gaden i regnvejr...
  • være voksen seriøst?!


til gengæld kan jeg rigtig godt lide at

  • Mester knus-elsker mig og at jeg knus-elsker ham retur
  • stå sammen med Mester og kigge på børnene når de sover og synes at vi har den skønneste familie i verden
  • børnene nåja skidt, også gerne deres kammerater synes at jeg fjollet på den gode måde, altså!

og jeg er da virkelig vild med at
  • dyrke regelmæssig motion hahahahaha, som om...
  • jeg har det kreative islæt til at holde marathon-hjernen beskæftiget bare en gang imellem forståes
  • se på George Clooney
  • kysse på børnene og vold-kramme dem også selvom de kæmper med arme og ben for at slippe fri

det allerbedste af det hele er faktisk at
  • de gode ting i livet så langt opvejer de få trælse oplevelser
  • de fleste jeg kender kan nikke genkendende til første afsnit i denne liste eller har jeg bare en mærkelig omgangskreds?
  • det snart er juleferie og at jeg igen i år nyder den stress-frihed jeg har ift. vores udelukkende-lystbetonede-no-pressure-gavefri jul jaja, der er andre der ville hade det, men jeg nyder det...
  • rejser er så inspirerende og energi-givende og at hele familien min er med på lige dét rejseri som banken vil bevilge til ;-)

Alles parletti. Livet er godt - send flere penge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar