4. nov. 2013

nåmen. så var det jo lige at...

... jeg gerne vil have lov til at revse:


  • fuldmånen! i sidste uge Hvad sker der lige for det?! Hvorfor kan jeg ikke sove? Og betyder det så at jeg er en heks eller hvad?!
  • Ban Ki-moon for IKKE at holde marathon-pressemøde med bilag. Eller skal vi blot glæde os over at slippe?
  • hele den samlede masse af marcipan, for at være sød, blød og fristende!

til gengæld vil jeg gerne hylde:
  • Villy Søvndals ministerchauffør og alle andre hverdagshelte! Yay!
  • at nøden virkelig lærer nøgen kvinde at spinde! har aldrig tidligere været så kreativ til at genbruge/omdanne gamle ting og tøj, som efter krisen begyndte at kradse. Og jeg takker ydmygt!
  • undertøj! Vi sætter alt for lidt pris på hvem-der-nu-end opfandt undertøjet. Tænk på hvordan det ville være at gå i jeans uden trusser! Og sikke nogle hænge-babser vi alle vil have - ligesom mændende *host-host*

Og så vil jeg bare ønske alle en god mandag  
  • det bliver en god uge! Kan i mærke det?!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar