28. jan. 2013

weekendens sysler i glimt







14 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig weekend ....
    Ønsker dig en dejlig uge -
    Knus
    Ps synes godt om afslutningen på din hue :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marianne. Også rigtig god uge til dig og dine! : )

      Slet
  2. Hvor hyggeligt, sikke en masse fint du har nået ;)

    SvarSlet
  3. ER VILD MED DEN BOKS... Virkelig smuk.
    Ummm den slikskål ville jeg gerne have smagt på, mums.
    Og huen er da blevet skide smart.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Susanne. Ja, jeg er også svært tilfreds med bokstasken. Ønsker mig dog en lynlås-trykfod! :o)

      Slet
  4. Sikken en hyggelig, kreativ og farverig weekend, du ser ud til at have haft. Er helt vild med den boks med neonlynlås. Det er virkelig godt sat sammen. Jeg er med på det meste, dog hader jeg at lægge bukser op. Godt at vi er så høje i vores familie, at det sjældent er nødvendigt ;O)Kh Helle ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle - ja det er kedeligt at lægge bukser op, men når de købes i en outlet fåes de ikke altid i rigtig længde. Men de var billige ;o)

      Slet
  5. Det var da en række skønne ting du lige fik listet op der- og så et MGP indlæg der næsten fik mig til at føle at jeg burde have set det iår:-) og det kan faktisk være ret hyggeligt at kigge på- vi skal helt sikkert se det for børn i næste weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Ellen K. God fornøjelse med børne-MGP

      Slet
  6. Sikke nogle dejlige billeder :D
    Er helt vildt med den fine box taske og nålepuden :D

    Det virker til en dejlig weekend :D

    SvarSlet
  7. Total råhyggeweekend :o)

    Du må ha fundet noget energi et sted...? Med alt det du har fået fra hånden.

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det sjove er faktisk at jeg synes jeg har brugt rigtig meget tid på at slappe af og lave ingenting i weekenden. Men kan da godt se at jeg også har fået lavet noget... det er jo både rart og lidt skræmmende. Hahaha...

      Slet