29. nov. 2012

tiden pt. i tal

Jeg ved det. Jeg ved det. Jeg skal få gjort noget ved mit Picasa. Men nu skal i se hvorfor jeg ikke lige har haft tid til det endnu...

5 gange denne måned har jeg

  • fejret børnefødselsdag for mine børn + at yngstebarnet har været til 2 børnefødselsdage ud-af-huset
  • været i kontakt med en advokat (!)

De seneste 2 uger har jeg
  • ikke været på arbejde (ret meget he)
  • bandet over Picasa 17.456 gange - mindst
  • ligget søvnløs et utal af nætter pga. storm
  • set og genset 7 Agatha Christie dvd'er
  • hæklet og syet 20 nye nøglesnore til blomsterbutikken

2 timer har jeg brugt på at
  • designe nye hæklede armbånd til veninde
  • sidde i møde med advokat
  • sove på sofaen mandag eftermiddag

2 gange på en uge har jeg
  • taget mig af min venindes børn, mens hun sørger (naturligvis har jeg det!)

bare de seneste dage har jeg
  • været ved læge 2 gange
  • haft middagsgæster og andre frokostgæster - samme dag
  • nydt en fødselsdagsmorgen og set yngstebarnet blive SÅ glad for sang og gaver og knus og kram
  • mindst 7 gange kigget opgivende på mit strikketøj og givet mig til noget andet
  • haft besøg af både min far og bror : )

6 kommentarer:

  1. God dag til dig også, på trods af det højtryk der huserer. håber det går over igen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ellen K. Det går over igen - men tidshorisonten er lige nu lidt uoverskuelig.

      Slet
  2. Du har helt ret - torsdag er latterlig (ikke helt på den sjove måde)... Håber du får en skøn dag, det må da på et tidspunkt gå fremad.

    Sig til, hvis jeg skal hjælpe med at kigge opgivende på dit strikketøj :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ketty. Tror lige stormen skal rase endnu mere førend det lysner. Vi får se og jeg holder ud.
      Og når det så er sagt, så er det da SÅ meget på tide at vi laver en krea-date! Du må gerne hjælpe med at kigge opgivende på mit strikketøj mens vi hækler ;-)

      Slet
  3. Nogle gange er der bare nogle ting som fylder og så er det som om alt andet er knap så vigtigt, håber at stormen snart rider af, så du igen selv kan bestemme hvad du vil bruge din energi på.
    Kh
    Gitte

    SvarSlet
  4. Tak Gitte. Du har ret - vil gerne kunne bruge energien mere hensigtsmæssigt fremadrettet. Og jeg øver mig : )

    SvarSlet