9. sep. 2012

ugen i tal

2 gange i denne uge
har jeg ristet brød uden at der har været tændt for stikkontakten

5 gange i denne uge

har jeg set et egern pile over vejen - vel og mærke 5 vidt forskellige steder. mon der er en eller anden egern-konference jeg er gået glip af?!?

3 gange i denne uge

har jeg kørt 25 km hver vej for at komme til en helsekostforretning og købe nye urter og olier som forskellige velmenende mennnesker anbefaler mig for at blive rask. og ja, der ligger da en fineste helsekostforretning lige om hjørnet, men jeg er på mine gamle dage blevet så principiel at jeg nu kører uforholdsvist langt efter god service.

0 gange i denne uge

har jeg gennemført planlagt udrensningskur. jeg kan ikke! puha altså. får kvalme bare ved tanken om at faste og drikke vand med salt. har besluttet mig for at det bare ikke er noget for mig! basta!

1 gang denne uge

og for første gang nogensinde har jeg afhentet GLS-pakke ved Arriva. hvad sker der for det? det var pærenemt, hurtig ekspedition og jeg tror vistnok også at jeg fik et smil der...

0 gange i denne uge

har jeg været på arbejde!

7 gange i denne uge

har jeg talt med min chef i telefonen...

10.347 gange i denne uge

har jeg hostet og pudset næse

4 gange i denne uge

har jeg kørt hjem efter glemt:
a) madpakke til ældstebarnet

b) hjemmesko til yngstebarnet
c) min pung
d) brev som havde ligget en uge og ventet på at komme i postkassen

11 gange i denne uge

er jeg blevet banket i Ruzzle på fonen af diverse 'venner'.

2 gange i denne uge

har jeg vundet i Ruzzle på fonen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar