12. aug. 2012

uventet gæst i soveværelset

Torsdag eftermiddag sad jeg i soveværelset og talte i telefon med denne dejlige kvinde, da jeg pludselig fik en meget uventet gæst ind gennem det åbne vindue:


15 cm lang var den. Megastor guldsmed! Jeg blev smadderforskrækket da den fløj lige ind i hovedet på mig. Jeg skreg! Ja det gjorde jeg - jeg skreg lige ned i telefonen. Reddede mig ud af soveværelset og råbte på Mester at han skulle få den ud. 

Men han var vaks og tog først dette billede af den, hvor den sidder på loftet. Og han fik den altså ud ad vinduet uden at den kom til skade... og vi glemte helt at byde på Gevalia!

4 kommentarer:

  1. Wauv de e så.flotte, men rarest bare.at kigge på, på afstand.... uden overraskelser:-)

    SvarSlet
  2. De er bare så superflotte, og jeg synes jeg ser dem alt for sjældent...

    Synes manden var sej, bare sådan at gelejde den ud uden skader af nogen art (hverken på ham eller guldsmeden)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mester ER bare sej. Hvis han selv skal sige det :)

      Slet