5. aug. 2012

ferie på sidste vers



Synes virkelig ikke det er fair:
  • at jeg efter 31 dages uafbrudt sommerferie forventes at genoptage mit arbejde på fuld tid uden indkøringsfase eller oplæring
  • at jeg aldrig tidligere har haft så lang sommerferie og nok desværre heller ikke får det igen

Tænker det er mærkeligt:
  • at jeg trods tiden nåede så lidt i min ferie
  • at jeg på grund af tiden nåede så meget i min ferie
  • at jeg gentagende gange har flere planer for dagene end det er menneskeligt muligt at gennemføre
  • at det altid er de kedeligeste projekter der er tilbage efter brugt ferie

Glæder mig trods alt til:
  • at få lidt rutine i dagene igen nej det gør jeg faktisk ikke - nyder ad hoc dagene!
  • at komme på arbejde igen okay det er så OGSÅ løgn

Men glæder mig dog over:
  • at vi har haft en skøn sommerferie hele familien
  • at vi har været på tur i udlandet hvor vi oplevede en hel masse
  • at vi også har oplevet en hel masse på campertur i Danmark
  • at vi har haft hjemme-dase-dage
  • at vi også har været praktiske på hjemmefronten
  • at vi har badet og spist en hel masse is
  • at vi har formået at mødes med venner her og der og indhentet lidt på det sociale
  • at jeg faktisk IKKE har taget på i ferien har til gengæld tabt mig hvad sker der for det?!?

Glæder mig helt vildt til:
  • det bliver ferie igen
  • ja bare til det bliver weekend
  • myggene igen er døde og borte





2 kommentarer:

  1. Det er bare så drønhårdt at komme tilbage på arbejde... også selv om ferien sluttede for en uge siden... Suk

    SvarSlet
    Svar
    1. h nej. Vil det sige at jeg fortsat er kulturchokket i næste uge?!? Arrgghhh.....!

      Slet