18. jul. 2012

kreativiteter i Friedrichstadt

I sidste uge var vi et smut i det überskönne Friedrichstadt i Nordtyskland. Hollænderbyen kaldes den lille landsby og den er meget idyllisk med kanaler, brostensgader og gavlhuse.

Og lige midt i Friedrichstadt faldt jeg naturligvis over denne perle af en kreashop. Hun sælger stof men også bunkevis af egne kreativiteter:



Denne lille herlighed måtte jeg have med mig.
Friedrichstadt kan klart anbefales. Kun en times kørsel fra Flensburg, så hvad med at krydre næste grænsehandelstur med et smut til hollænderbyen?!?



----------

4 kommentarer:

  1. Sikke en skøn lille butik du har fundet! Jeg får helt lyst til at købe flere af tingene bare ved at se billedet : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja. Det var svært at begrænse mig og vælge ud... ville også gerne have haft købt nogle stoffer, men da vi var på vej sydpå var det ligesom ikke super aktuelt :o)

      Slet
  2. Der gad jeg godt.et smut forbi... måske en lille ferie, et tysk kurophold er vel ikke at kimse af... fine billeder..

    SvarSlet
    Svar
    1. Et tysk kurophold er jeg altid med på, Ellen.

      Slet