2. jun. 2012

Tilskueren - af Niels Krause-Kjær

Hvad jeg lavede fredag aften? Jeg læste sørme denne bog fra ende til anden nå ja den er så også kun på 172 e-sider, så...



Og okay. Altså den fængede. Ellers havde jeg nok ikke ignoreret både aftensmad, puttetid og endda Sherlock Holmes på DR2! 

Det er mange år siden at jeg læste Krause-Kjærs 'Kongekabale' som jo blev filmatiseret. Og den kunne jeg rigtig godt lide - så det var med en vis forventning at jeg havde lånt 'Tilskueren' på eReolen.dk


Og mine forventninger blev indfriet! Den er spændende, personportrætterne er vedkommende og så er den naturligvis søbet ind i politiske problemstillinger :)


Du kan også læse en anmeldelse af bogen på litterartudsiden.dk



- - - - - - - - - -

2 kommentarer:

  1. Den kom lige på listen over bøger, som skal læses. Jeg elsker Kongekabale... Men det går bare så langsomt med at læse for tiden... Det går hurtigere med en strikkebog, eller med en havebog med gør-det-selv anvisninger ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så kan du glæde dig over at denne er meget hurtigt læst. 172 eSider :o)
      Rigtig god fornøjelse!

      Slet