23. apr. 2012

Sin brors vogter - af Kirsten Holst

Natten mellem fredag og lørdag læste jeg 'Sin brors vogter' af Kirsten Holst færdig. Egentlig var jeg enormt træt, men bogen var så spændende at jeg til sidst måtte sætte mig op i sengen, så jeg ikke faldt i søvn førend jeg var færdig.... kl. 2.30.

Bogen er iflg. denne artikel den sidste roman Kirsten Holst skrev inden hun døde. Endnu en puslespilskrimi. Ville gerne have læst nogle flere i serien, men det siger sig selv at dem må jeg tænke mig til.




2 kommentarer:

  1. Så godt med sofa.. så lige Hanne vibeke holst tale om sin mor og hendes død, det lød meget sympatisk... skrev hun andet end krimier?

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det ved jeg faktisk ikke Ellen Kathrine. Har bare læst en masse af hendes krimier, men har ellers ikke sat mig videre ind i hendes forfatterskab :)
      En enkelt gang Google afslører dog at der vist var andet end krimier i den gode Kirsten Holst.

      Slet