3. jan. 2012

Zen-kruseduller

Mellem Jul og Nytår 2011 følte jeg mig meget inspireret af alle de Zen-kruseduller der er at finde rundt i Blogland. 

Så jeg søgte lidt på Tuben for at lære lidt mere om det. Her fandt jeg ud af, det både kaldes Zen-tangel og Zen-doodling - og da jeg er ret glad for ordet 'doodling' må mine egne tegninger nødvendigvis være Zen-kruseduller.

Så her er hvad jeg indtil videre har krusedullet i Zen-mode. Inspireret af både Tuben, Blogland og nogle tallerkener i skabet...





Det er bestemt en tegningsform jeg har planer om at gøre lidt mere i. Det er afslappende, hyggeligt og faktisk også sjovt! Har du prøvet?

2 kommentarer:

  1. Det ser bare helt vildt godt ud. Meget fascinerende! Kunne godt forestille mig at det er meget afslappende, men har ikke prøvet endnu...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Iben. Tak skal du have! :)
      Ja, jeg kan kun anbefale det - enormt afstressende.

      Slet